Wednesday 31 January 2018

Kini....

Sudah setahun lebih sejak kali terakhir aku menulis di dalam blog ini. Boleh dikatakan aku juga sudah lama tak melihat sndiri blog ini. Sejak aku lihat semula blog ini pada beberapa hari lepas, aku agak terkejut kerana ramai juga yang telah membaca cerita aku ini.

Aku juga x sangka akan menerima komen utk kisah aku ini. Tetapi, aku tetap bersyukur kerana ramai yang memahami dan kesian pada nasib aku. Pada yang prnh memberi kata2 semangat pada aku,aku ucapkn ribuan terima kasih. Aku berasa terharu kerana ada org faham yg aku bukan lah menulis cerita2 lucah tapi aku hanya ingin luahkn kisah hidup aku.

Ada yang bertanya kemana aku menghilang selama ini. Sebenarnya, sejak aku menjadi seorang ibu, hidup ku telah menjadi lebih sibuk. Di pejabat, aku terpaksa melayan En Amir dan di rumah, aku harus menjaga anak ku. Kerana usia anak ku sudah hampir 2 tahun, barula aku ada masa utk melihat semula blog ini.

Ada juga yg meminta utk berkenalan dgn aku. Walaupun niat mereka mungkin baik dan sekadar ingin mengetahui lebih lanjut tentang aku, aku masih tak boleh berkenalan dgn sesiapa. Aku risau seseorang dpt mengetahui siapa diri aku. Disini, aku telah menceritakn perkara2 jijik yg prnh aku lakukan bersama En Amir. Jadi, kalian pasti faham kenapa aku x sanggup utk mengambil risiko utk mendedahkn siapa diri aku. Jika ada sesiapa ingin tahu pasal aku atau ingin tahu tentang hubungan ku dgn En Amir, boleh bertanyakn disini. Aku sudi menjawabnya.

Ada juga yg bertanyakn pada ku yang adakah suami ku sudah tahy tentang hubunganku dgn En Amir... Suamiku sudah pun tahu. Suamiku tahu sejak beberapa bulan lepas. Akan aku ceritkan selepas ini bagaimana suami ku boleh tahu. Tetapi, aku harap kalian tidak menuduh suamiku sebagai seorang yg dayus. Bg aku, dia la seorang lelaki yang telah membuat perngorbanan yang paling besar demi melindungi aib isteri nya.

Sampai disini sahaja. Insyaallah, akan aku ceritkan bagaimana suami ku dpt mengetahui tentang perkara ini dan macam mana keadaan hidup ku skrg.

Salam.

78 comments:

  1. Waalaikumsalam,apa pun suami cik dha buat yang terbaik cuma tinggal mengatur langkah sahaja. But wait, umur cik 22 tahun? Terlalu muda

    ReplyDelete
  2. Tidak lah... Tahun ni sy akan jd 24 tahun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. husna sdp x main dgn llki lain ? nak tau jgk mst husna pandai gelek kannn

      Delete
    2. Cerita betul lah husna dan encik amir ni. Mohon husna balas. Saya sedang buat kajian tentang kes curang isteri. Tak sangka ni cerita betul

      Delete
  3. Tetapi umur cik menjadi hamba seks memang terlalu awal, allahu memang teruk betul keadaan cik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Erm.... Sy redha dgn nasib sy... Tuhan lebih mengetahui

      Delete
  4. Setahun dah ke jadi hamba seks? Potensi ank kedua tinggi ni, harap cik husna dapatla update blog ni sekerap mungkin,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Benda yang paling takut jika suami cik husna tak daoat nak buat anak sebab si amir punya sperm dah berkembang

      Delete
    2. En, mmg dh trlmbt pun... Skrg ni sy dh sebulan ngandung anak kedua....

      Delete
  5. Cik dah buang ke semua cerita cik? Tak ada pun cerita cik. Dah tak boleh akses

    ReplyDelete
  6. Cik dah buang ke semua cerita cik? Tak ada pun cerita cik. Dah tak boleh akses

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Anak kedua cik amir? Harap sambungan cerita husna dapat diteruskan, menarik ni

    ReplyDelete
  9. harap ad smbungan cerita ni sbb 100% best

    ReplyDelete
  10. Sementara ni, sy terlalu sibuk utk cerita disini... Mungkin pada masa terdekat. Sesiapa yg ad soalan tp malu utk post disini, boleh email sy di husna94kpi@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. takda pon email cik husna. saya pm utk memberi nasihat.

      Delete
    2. X yah lh Kasi email bagai cerita nie bkn btl pun..

      Delete
    3. Klau cerita nie btl meh sini kasi email Husna yg btl sng sikit kasi nasihat & pendapat... Tapi Klau setakat cerita nie fake X yah kot Kasi email bagai buang masa

      Delete
  11. Assalamualaikum husna..apa kata cik husna private chat saya..01119722607

    ReplyDelete
  12. Aku pn layan blogspot2 ni. 2 kesimpulan je aku leh buat. 1, semua ni pembohongan. 2, kau ni bodoh. Tp aku rasa mcm lebih no2. Kau pn tau hidup ni ada undang2. Apa nk ditakutkan. Report je polis. Besar bezanya klau kau report polis dr mula2 dulu. Skrg klau report pn polis tetap akn buat siasatan, tp dr kacamata org diaorg akan ingat kau buat suka sama suka. Bkn sbb terpaksa. Sbb kau pn mengaku enjoy dgn apa yg berlaku skrg ni. Kau ckp report polis nnti kau dn family tanggung malu. Tp, tgk skrg kau jg ceritakan apa yg jd pd diri kau supaya org ramai baca. Apa ni? Bg aku sama jg kau buka pekong kau sendiri. Kau dh kawin dn dh ada ank pn. Pandai2 le kau pikir mana baik mana buruk. Asalam...

    ReplyDelete
  13. Btol ckap boss zam tu saya setuju ... 1 pembohongan , 2 , hang bodo . sbb apa .. sebab benda dia kuat dgan gmbar and video jaaa .. pikiran matang la sikit sbb btg besar ja sanggup xmau buat report ... ehh adik aku pon kena jugak benda cmni dlu .. siries aku ckap dari segi pembalasan komen hg , dari segi cerita .. sakit hati .. bukan nak kondem .. klau crita ni btoi yupp xpa aku pon tau mcm mana , adik aku pon pernah jadi situasi mcm ni .. tapi klau crita ni rekaaan semata² xtau nk habaq .. benda ni xkan jadi panjang klau buat report .. takot dia sebar ? adehh .. besaq dia lagi ka besaq allah lagi .. berani kerana benar laaa .. apa benda laaa .. perempuan klau koyak baju sndiri , and buat report ckap kna rogol dipercayai laaaa .. jngan ckap tkot nak buat report sbb dia ada video semua benda tu .. ni bukan luahan ya boss .. ni mcm bukak aib sndiri .. bila org nak kenal malu , tu pon klau crita ni btoi ... klau hang xmau report .. derr Nampak sngat hang dahaga kan nafsu dunia .. dah berkawin , ada anak .. pikiaq la mana baik mana buruk .. xkan nak kena jumpak depan² tarbiah mcm aku tarbiahkan budak yg buat kat adik aku tu .. Kalau hang rasa hang betoi .. hang buat ja report .. klau hg rasa takot sngat meh pm aku personal gambaq encik amir tu .. besaq mana sangat dia .. xpayah sembang tinggi la setakat ada video org .. ugut ... nak ke mana ... xleh bawak ke mana Allah ada ... ingat² lah allah sama .. tu ja pesan .. klau kalah ngan nafsu .. awal² klau mati sblum akhirat dh terang² siksa smpai khiamat ... berpikiran biaq cerdik .. jngan smpai otak xboleh berpikiaq langsung ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. And 1 more .. klau cerita ni betoi .. aku harap xkena dengan aku .. klau jadi kat aku .. mati dua² aku pukoi .. btw husna .. pikiaq laaa nah .. hang sendiri yg seronok .. xperlu luah pon xpa .. memang seronok layan laki lain selain suami dan batang besaq .. tapi pikiaq akhirat esok hang seronok atau dakk .. pikiaq bagi habihh .. kes adik aku boleh selesai .. xkan hg yg berumuq dari adik aku xboleh nak selesai .. guna otakk .. akai allah bagi .. aku pon terok jugak dlu .. nampak ja Allah ada dngan aku . hg yg alim xkan xnmpak .. malaih ckap bnyak sendiri yg seronok .. Kalau cerita ni btoi la ... habaha ... k la All the best la nohhh .. reply la klau rasa nak reply ..

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. Takkan sebab batang besar cik tak mau lepaskan? Betoi apa yang dia cakap. Cik, ini pemerhatian saya juga. Cik sebenarnya enjoy dengan apa yang dia buat kan? Baik cik bagitahu cerita ni betul atau tak? Cik jangan tipu tau, tak guna pun cik tipu

      Delete
  14. Mcm mane nk tgk google drive cik husna?

    ReplyDelete
  15. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  16. Hii cik husna..sila check email..sy ad email

    ReplyDelete
  17. Share lah video yg sampai 10gb tu..nak tgk jugak

    ReplyDelete
  18. Harap cik husna dapat ceritakan kisah selanjutnya..

    ReplyDelete
  19. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  20. Sy tknk tulis panjang..nak tahu kisah selanjut je..harap ada cerita sambungan

    ReplyDelete
  21. Assalam...citer mmg best..tapi...klo aku laaa...contoh jee..jdi suami husna...aku dtg ofis tu aku tibai cukup cukup en amir tu..pastu aku amik rakaman dye,komputer dye,dgn dye pnye phone..kan sng..ape yg susah nye

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dh lunyai en amir tu ikat aa pastu sumbat msuk penjara..biar dye rse...semue bukti tu lupuskn..sng habis citer

      Delete
  22. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  23. Dah masuk bulan 3 dah...mana sambungan nya cik husna?

    ReplyDelete
  24. apsal kat tumblr dah sampai eps 13

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu penulis lain tu..bkn dari husna..

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. This comment has been removed by the author.

      Delete
    4. Cerita ni dah diadaptasi ke dalam wattpad tanpa keizinan

      Delete
    5. biar lah.. dah yg punya blog lambat sangat nak update

      Delete
  25. https://huffyjn.tumblr.com/post/171629509025/husna-13#notes

    ReplyDelete
  26. Kesianny die sedeh baceny tapi stim gak aduhh

    ReplyDelete
  27. Kesianny die sedeh baceny tapi stim gak aduhh

    ReplyDelete
  28. Cakap tu jgn ikut prasaan lelaki korg.korg xtau lak mcm mana lau jdi dia.korg kne fhm dlm dunia ni ada lelaki yg cerdik.bodoh.gagah.dan mcm2.sme la mcm dia.dia ni seorg yg lurus dan sorg yg alim.mybe sbb lurus sgt dia jdi mcm tu.tp dia dh ckp dia x nafi kan dia seronok mcm tu.sbb cuba korang byang kn dia x pnh sosial tiba2 dpt mcm tu mmg dia rse best sgt.tp pada mse sme dia rse berdosa.xpe la cik mybe dia org x fhm tp sy fhm..tp mslah cik ni sy ada jln pnyelesaian..kalu btol2 nk tau sruh suami cik email sy.sy bgi kn jln.sy pon xnk cik dan suami knl sy ckup sy bgi jln.dan cik dan suami cik ikut pe yg sy sruh.insyallah cik akan bebas dan bahagia dgn suami nnti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daimi..apa email saudara? Sebagai seorang yg pernah 'menjadi' seprti En.Amir..mesti saudara faham apa dalam fikiran orang seperti En.Amir sekarang kan..? Saya perlu tanya saudara sesuatu sebab saya ada kenalan yg mempunyai masalah yang hampir sama tapi tidak la serumit masalah Pn.Husna & suami dia ni..

      Delete
  29. Klu aku la.. Dah lama report polis.. Acah2 alim tapi layan laki orang... Baik ko buat terus je.. Xyah malukan agama.. Ni x layan lagi.. Suami ad kenapa perlu en amir tu.. Polis ad, xnak buat laporan.. Klu kata sektor kerajaan.. Najib dah tumbang ap lagi report la polis.. Ke nak kena lapor kan PM baru sekarang sebb masalah puan..

    ReplyDelete
  30. Anak pertama, anak kedua, anak siapa??

    ReplyDelete
  31. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  32. Aku x tau nk cakap ap dh,bgi puan husna,sabar la ye,tpi kala bole jgn la ulangi kesilapan y dh t'jdi,buang y buruk amik y baik,ad mata bole lihat ad telinga bole dgr ad mulut bole ckp ad otak fikir2 la sendiri

    ReplyDelete
  33. Aku x tau nk cakap ap dh,bgi puan husna,sabar la ye,tpi kala bole jgn la ulangi kesilapan y dh t'jdi,buang y buruk amik y baik,ad mata bole lihat ad telinga bole dgr ad mulut bole ckp ad otak fikir2 la sendiri

    ReplyDelete
  34. Cerita dia ni banyak tipu je .. Spupu aku kene mcm dia ni la .. TERhantar gambar bogel kat bos sendiri .. Yang spatutnya dye sent kat tunang dye .. Bos dye terus ugut nak sebar gambar tu .. Benda senang, senyap2 pegi buat report polis, tunjuk bukti ugutan kat wassap, polis Datang kat tmpat keje spupu aq, tangkap bos dye, hapuskan telefon, laptop dan pendrive yg ada gmbar bogel spupu aku .. Settle ..... Tapi cerita c husna ni dah mcm ke laut sangat .. Kalau betul pun, memang ko x fikir halal haram .. Akhirat menanti husna, sebab kau layan je mamat amir tu .. Kalau aku jadi suami pun aku x redha

    ReplyDelete
  35. Kalau korang ceramah apa pun kt husna ni dah tak guna dah (klu cerita ni real la)...mmg ini jalan yg dia pilih..memilih untuk terus hidup menikmati zina bersama en.amir..tapi depan dia cakap itu terpaksa dan lakonan saja..

    ReplyDelete
  36. *depan suami cakap itu terpaksa

    ReplyDelete
  37. puan husna,boleh puan jelaskan pribadi dn diri puan husna pd saya dgn lebih lagi.nanti saya akan beri contact saya pd puan husna

    ReplyDelete
  38. Bila nak update ni husna..lama dh ni tggu..

    ReplyDelete
  39. x tau la cerita nie betul atau x tp.saya ada mecintai seseorang yg bernama husna...tp bkan puan lerrr

    ReplyDelete
  40. slmt tahun baru.... bila nk update.. sy menanti sambungan.. seronok membaca...

    ReplyDelete
  41. Pembohong semata2..x logik bab dlm pantang kena sondol...x mgkin x mgkin..boleh mati beb....

    ReplyDelete
  42. Korang percaya ke semua ni,jgn la percaya ni semua rekaan.semata..di tipu hidup2 semua ni hanya cerita rekaan supaya dapat perhatian yg ramai..diorang dapat duit kita melopong hahahahaha..

    ReplyDelete
  43. Husna ni bohong. Woiii balas lah email aq.

    ReplyDelete
  44. Klau btl lh cerita nie real pergi wat report biar malu dn menyesal sekarang daripada malu dn menyesal di kemudian hari

    ReplyDelete
  45. Cerita ini fake Jew gampang Klau cerita

    ReplyDelete
  46. Hai kat sini sapa yang nak sensual massage khas untuk wanita sahaja boleh whatsapp sy 0174475967 hanya di sekitar pulau Pinang sahaja.. pengalaman masih baru lagi 3 tahun..

    ReplyDelete